08-10-07

Boem Paukenslag.

Het is blijkbaar de mode dat reclamebureaus virals gewoon doormailen. Op die manier hoeft hun creatie niet meer aan te slaan bij het publiek. Zo verdoemde ik vorige week een campagne van de Mortierbrigade. Nu kreeg ik diezelfde week ook een mail aan van ex-collegastudent Alan die momenteel aan de slag is bij Troie, een Brussels bureautje. De mail was getiteld: Explosion au Palais Royal.
Alan, ben jij ook al platte reclame aan het voeren, of werd het je opgedragen door je bazen? :) Je krijgt een welgemeende BOEH, maar het filmpje was in ieder geval beter als dat van de Brigade. Het eerste filmpje is op een week tijd toch al meer dan 80.000 maal bekeken, het tweede filmpje is iets minder populair met 5000 views.
Om enkelingen de moeite te besparen om de url over te typen, zet ik hieronder gewoon de filmpjes! ;)



PS: Intussen kreeg ik al een tweede filmpje door

Commentaren

heyeveryone60@yahoo.com Leuk!

Gepost door: heyeveryone60@yahoo.com | 11-10-08

De commentaren zijn gesloten.