10-10-07

Ik verhuis.

bubye

Na maandenlang bloggen heb ik besloten om de skynetdeur achter me toe te trekken. Een hele tijd terug was ik een trouwe bloglezer, maar ik waagde mezelf niet aan internetschrijfsels. Uiteindelijk begon het toch wat te kriebelen, en schreef ik me in bij skynetblogs.

verhuiswagen copy copyGedurende de voorbije maanden registreerde ik mij ook bij blogspot, wordpress, blogger, enz... omdat ik ook wel eens wilde zien wat die andere platforms mij konden bieden. Nadat ik de pro's en de cons afgewogen had, was ik er vrij overtuigd van dat Wordpress (nog steeds) de beste keuze is. Ik verlaat dit stekje niet enkel omdat WP het interessantste platform is, maar ook omdat ik niet echt voeling heb met de Skynetgemeenschap. Daarbij heb ik nog eens een bloedhekel aan die rotbanner bovenaan uw scherm. :)

Inmiddels heb ik mijn nieuwe digitale habitat al een beetje voorbereid, dus zal ik voortaan daar mijn ongezouten mening spuien over vanalles en nog wat. Dus vanaf nu 1 adres: http://janso.wordpress.com
Ik breng ook zo snel mogelijk www.janso.be in orde!

Volgen jullie?

15:41 Gepost door janSo in Algemeen | Permalink | Commentaren (7) | Tags: verhuis, wordpress, byebye |  Facebook |

09-10-07

Brainpower.


decorationOp de nieuwssite van The Daily Telegraph las ik net een artikeltje over het gebruik van onze 2 hersenhelften. Het is al lang geweten dat we één van de hersenhelften meer gebruiken dan de andere. Wil jij weten welke hemisfeer jij het meest op de proef stelt overdag?
Draait deze danseres clockwise of anti-clockwise?
Als ze voor jou met de klok mee draait, gebruik je meer je rechter hemisfeer en vice versa. De meesten onder ons zien haar tegen de klok in gaan (not me). Als je echt gefocust bent, kan je haar zelfs doen veranderen van richting.

Wat betekent dat nu?

Linkse hemisfeer:

° logica
° gedetaileerd
° feiten
° taal
° verleden en heden
° Wiskunde & wetenschap
° patroonperceptie
° ...

Rechter hemisfeer:

° gevoel
° big picture oriented
° verbeelding
° symbolen en afbeeldingen
° heden en toekomst
° risk taking
° filosofisch
° ...

Ik geloof er alweer niet veel van :)

19:02 Gepost door janSo in Algemeen | Permalink | Commentaren (1) | Tags: brainpower, links, rechts, hersenhelften, hemisfeer |  Facebook |

iPhone hack

* INMIDDELS HEB IK EEN IPHONE EN KAN JE NIEUWERE BERICHTEN VINDEN OP WWW.JANSO.BE, M'N NIEUWE BLOG *


Ik ben, denk ik, niet de enige die het serieus overweegt om een iPhone te bestellen in de States. Niet waar Pietel? Zeker nu de dollar zo belachelijk laag staat (€1 = €1,4089). Voor zij die geen zin hebben om de exacte prijs te berekenen van zo'n geil stukje techniek, hij kost omgerekend €289 ($399). Het enige (serieuze) probleem is dat hij niet bruikbaar is op het Europese vasteland. Shit. Maar voor dergelijke problemen zit de verzamelde whizzkidwereld niet stil. Simlocks, region codes, firmwares, ... ze zijn niet meer veilig de dag van vandaag.
iPhone
Maar is het wel veilig om een iPhone te hacken? Straks zitten we allemaal misschien met een onbruikbare baksteen in onze broekzak. Apple communiceert heel stoer, want een iPhone hacken zou leiden tot onherroepelijke schade.

Nu geloof ik daar niet veel van, wat moet Apple anders vertellen? Ik ga het nog even afwachten en dan bestel ik er eentje. Voor de mensen die de stap al gezet hebben, deze site legt stap voor stap uit hoe je het hackproces doorloopt: http://iphone.unlock.no/. Ons aller Cain, de eigenaar van Zattevrienden, heeft via deze website ook zijn eigenste iPhone gehackt. Bekijk de beelden:

08-10-07

Boem Paukenslag.

Het is blijkbaar de mode dat reclamebureaus virals gewoon doormailen. Op die manier hoeft hun creatie niet meer aan te slaan bij het publiek. Zo verdoemde ik vorige week een campagne van de Mortierbrigade. Nu kreeg ik diezelfde week ook een mail aan van ex-collegastudent Alan die momenteel aan de slag is bij Troie, een Brussels bureautje. De mail was getiteld: Explosion au Palais Royal.
Alan, ben jij ook al platte reclame aan het voeren, of werd het je opgedragen door je bazen? :) Je krijgt een welgemeende BOEH, maar het filmpje was in ieder geval beter als dat van de Brigade. Het eerste filmpje is op een week tijd toch al meer dan 80.000 maal bekeken, het tweede filmpje is iets minder populair met 5000 views.
Om enkelingen de moeite te besparen om de url over te typen, zet ik hieronder gewoon de filmpjes! ;)



PS: Intussen kreeg ik al een tweede filmpje door

05-10-07

Plasticine.

Eén dag voor de officiële aankondiging, kwam Sony al op de proppen met hun nieuwste mega ad. Momenteel kan ik de spot nog niet goed plaatsen naast de andere twee. Enerzijds moet het een huzarenstukje geweest zijn, maar anderzijds valt m'n mond er niet van open. Zeker niet als ik hem vergelijk met Balls en Paint. Ik ben trouwens nog altijd niet zeker of ik wel een echte fan ben van het hele Branded Entertainment verhaaltje*. Ene David Ogilvy, een vermaard reclamemaker en gereputeerd salesman, was er rotsvast van overtuigd dat commercials dienen om te verkopen, niet om te entertainen. Hij deed mij inzien dat reclame geen entertainment tool is, maar harde business. Wanneer hij als verkoper/vertegenwoordiger de baan op ging, wou zijn publiek nooit een een vermakelijk praatje. Hij moest zijn klanten overtuigen van het product. So stick with the product.
Ik wil hier niet verklaren dat ik een amusante commercial niet kan smaken, integendeel! Maar of je hetzelfde (of een beter) effect kan bekomen met deze "nieuwe" manier van aanpakken? Laat creativiteit niet de bovenhand nemen op de vooropgestelde business goals.
Tot daar mijn bescheiden business intelligentie wat betreft Branded Entertainment.
Om in de sfeer te blijven, zal mijn volgende post gaan over een hoofdstuk uit Ogilvy's boek Confessions of an advertising man. Ogilvy werpt zijn blik over hoe jonge advertisers het beste kunnen beginnen aan een reclamecarrière. Youngsters, stick with me on this one!

Ahja, de Sony commercial:



* Cadbury's gorilla is een uitzondering op de regel :)


*UPDATE*

Op crossthebreeze.be lees ik net dat de mosterd van deze campagne gehaald werd bij een Amerikaans (LA) kunstenaar, KozynDan. Het is zoals Kris Hoet van crossthebreeze zegt, zulke dingen gebeuren elke dag weer in advertising. Sad but true...
Nieuwsgierig waar Sony haar inspiratie gehaald heeft? Klik dan even op onderstaande fotootjes:

pic1       pic2
 

02-10-07

Mortierbrigade

De Mortierbrigade heeft ook door dat virale reclame de goedkoopste manier van adverteren is. Spijtig genoeg hebben ze het principe niet helemaal door. Mensen bij de Mortierbrigade: Het concept is simpel. Je monteert een interessant filmpje en je hoopt dat jouw publiek het weet te smaken. Automatisch gaan ze het doorsturen via mails, posten op hun blogs, erover spreken op fora, ...

Wat doe je niet?

MB1


Een filmpje monteren, het op Youtube zetten en dan spammen naar zoveel mogelijk mensen. Ik heb altijd hoog opgelopen met de jongens van de Mortierbrigade, maar dit is plat...
Ik hoop enigzins dat er dat er nog bloggers gespamd werden met de volgende boodschap:

MB2

Ik maak de url met opzet niet aanklikbaar, want dat is wat de Mortierbrigade wil. Mag ik u bieden de url niet over te typen, het is écht de moeite niet!
Geef uw commentaar op deze manier van adverteren.

13:45 Gepost door janSo in Algemeen | Permalink | Commentaren (3) | Tags: viral, youtube, lame, mortierbrigade |  Facebook |

28-09-07

Een streepje..

Muziek voor het weekend, want vandaag heb ik niets zinnigs te zeggen!

14:14 Gepost door janSo in Algemeen | Permalink | Commentaren (0) | Tags: rihanna, shut up and drive, clip |  Facebook |

27-09-07

Om in de sfeer te blijven..

Zoals u hieronder al zag, mogen we op 5 oktober de nieuwe Bravia commercial verwelkomen. Er is al oneindig veel geblogd over de voorgangers van "Play-Doh", maar ik ben vandaag toch nog eens op zoek gegaan naar iets meer info over "Paint".

De commercial werd opgenomen in het druilerige Glasgow, waar 250 mensen 10 volle dagen gewerkt hebben aan het meesterwerkje. Ingrediënten: 2 gebouwen in afbraak, 70.000 liter verf, 358 enkele bommen, 33 sextuple luchtmortieren, 268 gewone mortieren , 57 km koperdraad, ... en een clown :) Dus voor de mensen die het nog niet wisten, er werden echte verf en echte gebouwen gebruikt.

Neem even een kijkje achter de schermen:

16:42 Gepost door janSo in Algemeen | Permalink | Commentaren (0) | Tags: sony bravia, paint, glazer, glasgow |  Facebook |

Play-Doh = spannend.

De nieuwe Sony Bravia ad is op komst, en om gelijke tred te houden met met Balls en Paint zal het top moeten zijn. Het in NY opgenomen spotje zal 60 seconden duren. Er zullen 189 kleine konijntjes (60cm) en 1 giga rabbit (9 meter) opdraven. De protagonisten van het nieuwe Sony epos zijn gemaakt uit 2,5 ton pure Play-Doh. De 40 animatoren die meewerken aan de spot zullen op het einde 100,000 stills gemaakt hebben, die ze vakkundig aan elkaar zullen zetten. Om het publiek op te warmen, heeft Sony al een teasertje op ons losgelaten (thx Sideburns). De uiteindelijke spot zal gelanceerd worden op 5 oktober. Play-Doh is spannend!

25-09-07

Filafish.

decoration

Het Waaslandse
Kicktease heeft een nieuw medium uitgevonden, de Filafish.

Het idee:

Dagelijks staat er 100 km file in België. Dat vertegenwoordigt 
8.000 voertuigen met gemiddeld 1,5 inzittende, 2 rijvakken.
Dat zijn 12.000 mensen die zich vervelen, maar toch hun aandacht bij de weg - voor hen - moeten houden. Daar, op die weg, speelt het nieuwe medium zich af.

De mechaniek:

Wie geregeld in de file staat, is wel eens jaloers geweest op die motorrijders
die zo behendig tussen de stilstaande auto's laveren.
Al wat u te zien krijgt is hun rug.
Op de rug van die motard kan uw boodschap staan. Het is als een affiche die door de files slalomt.

Voordelen:

1. Geen concurrende boodschappen. Uw boodschap is de enige visuele boodschap op de autoweg (behalve de affiches rond verkeersveiligheid).
2. Hoge kwaliteit van contact: a.h.w. 1 op 1.
De chauffeur kijkt vooruit en kan niet anders dan uw boodschap opmerken.
3. Grote visibiliteit
4. Zeer flexibel inzetbaar
5. Soepele, transparante prijsstructuur: u betaalt per kilometer file.

6. Perfect controleerbaar: van iedere rit wordt integraal een non-stopvideo gemaakt met 2 camera's: één gericht op de file en één op de kilometerteller. Met aanduiding van datum en tijdsverloop.

Mijn mening


Je hebt het zeker gezien en het is een leuk hulpmiddel om een product te lanceren. Maar ik heb een ROThekel aan motards die sneller door de file slalomen. Kicktease beweert ook dat Filafish ook geschikt is voor brand activation, maar dat betwijfel ik. De consument staat er niet op te wachten om geïnformeerd te worden via reclame. Dit medium gaat de consument sowieso aanvoelen als opgelegde informatie. Dat is volgens mij niet de manier om een merk te activeren. Maar wie ben ik?

21:26 Gepost door janSo in Algemeen | Permalink | Commentaren (0) | Tags: filafish, kicktease, nieuwe media |  Facebook |

Subliminal Advertising.

Derren Brown entertaint zijn publiek met persuasieve technieken, perceptuele manipulatie en psychologische illusie. Zo betaalt hij juwelen met blanco cash en overhaalt hij mensen in de straat om gsm's af te geven. Maar Brown besloot de de overhalers te overhalen. Hij probeerde dus m.a.w. reclamemensen te beïnvloeden via subliminale boodschappen. En met succes:

23-09-07

Zondag Josdag.

Af en toe mag het eens, zo'n lui zondagmiddagje. Wel, vandaag had ik er zo eentje, gewoon Zondag Josdaggen. Lekker niks doen en kijken wat het volgende uur gaat brengen. Over Josdag gesproken; hoe lang is dat al geleden dat Jos (half lamgeslagen) in zijn zetel zat, terwijl Bé hem begeleidde? Ik herinner me nog heel goed de oninteressante gasten die ze altijd ontvingen in hun loftje. Het was gewoon ideaal voor "alles kan beter" om er een sketch over te maken.

Op mijn Josdag kon ik het niet laten om toch enkele fotootjes van m'n vriendin te nemen, vergezeld van haar doggie Mylo.

CHRISTEL1

christel2

christel4

christel3

18:27 Gepost door janSo in Algemeen | Permalink | Commentaren (0) | Tags: zondag josdag, niksen, foto, mylo, christel |  Facebook |

20-09-07

Ik heb u nodig..

decorationWant binnen onafzienbare tijd start ik samen met een compagnon een boeiend internet project. Het heeft met bloggen en vloggen te maken, maar het uiteindelijke hoofddoel is een organisatie sponsoren die intensief bezig is met het bestrijden van de globale opwarming.
Nu uw deel. We zijn dus op zoek naar aantal organisaties die oplossing bieden voor dat immens probleem, bijvoorbeeld: studiebureaus, actiegroepen, sensibiliseringsgroeperingen, enz...

Ken jij mensen of organisaties die zich écht inzetten tegen de klimaatsverandering? Post dan zo snel mogelijk een antwoordje of stuur mij een mailtje (kristof.janssens10@telenet.be). I'll keep you posted!

14:13 Gepost door janSo in Algemeen | Permalink | Commentaren (1) | Tags: global warming, vlog, blog, goed doel |  Facebook |

19-09-07

Meteoriet.

Zojuist lees ik dat er in het Zuid-Amerikaanse Peru naar het schijnt een meteoriet tegen onze aardkloot gebotst is. De inwoners van het stadje Carancas zullen het geweten hebben want de impact liet een dertig meter grote krater achter. De slimme Carancaantjes snelden dan ook zo snel mogelijk naar de krater om de schade op te meten. De ramptoeristen hadden niet ingecalculeerd dat de rook die ze inademden wel eens giftig kon zijn. Resultaat; hoofdpijn en overgeven. (een doordeweekse zondagmorgen dus).
Kwestie van beroepsmisvorming dacht ik meteen terug aan een commercial van Toyota voor hun nieuwste 4x4; de "Tacoma". Het is een goed geanimeerde viral waarin een stuntelige camerman de Toyota Tacoma in de verre woenstijn ziet off-roaden. Bij 'toeval' wil dat de cameraman ineens naar de hemel wijkt en de inslag van de meteoriet covert. Een passend filmpje voor een jeep die beweert meteor-proof (USP) te zijn.

18-09-07

Het einde.

Tijd om nog eens iets van een andere blog te rippen! Mijn ex-klasgenoot, Yannick van Dyck, heeft zich voorgenomen om ook het bloggenrijk binnen te treden. En met succes, want I-ON MEDIA is een uiterst leuk blogje!

Toevallig kwam ik op zijn stekje een viral tegen die het einde van het seizoen van Lost wat leven moet inblazen. Ze zullen het nodig hebben want de trouwe kijkers beginnen wat te morren nadat ze vernamen dat Lost nog gaat doordrammen tot 2010. U zitte in uw zetel!

Anyhow, toen ik een tijdje geleden over de Keyserlei liep richting een u welkbekende mediazaak (
mediamarkt), kwam ik in contact met dit guerrillaprobeerseltje. U kent ze wel, de (altijd verkeerde) doempredikers die ons waarschuwen voor het einde der tijden. Ik mocht de straat niet over en moest terug naar huis keren, want het einde was nabij. Zeer spijtig want ik moest mijn gadgetwoede stillen in de bovengenoemde keten.

Maar het is zoals Yannick zegt; het succesrecept* van virals ten voete uit:

- Low budget productie
- Kostenloze upload op Youtube
- Post de link op een forum (wederom kostenloos)
- De bezoekers zorgen zelf voor de verspreiding (nogmaals kostenloos)

Nu echt succesvol is het viralgedeelte van de campagne (nog) niet geweest, het filmpje kreeg tot nu toe nog maar 689 bezoekers over de YouTubevloer.

13-09-07

Impossible is nothing.

Tijdens het WK 2006 kwam Adidas met een ludieke actie, waarbij mensen in een voetbal konden plaats nemen en gelanceerd werden door het verwoestende schot van Gerrard. Met deze acties en het billboard in Tokio mag Adidas zich een echte ’marketingstunt-expert’ noemen!


bron: brandactivation.nl

16:58 Gepost door janSo in Algemeen | Permalink | Commentaren (0) | Tags: adidas, be the ball, germany, wk2006 |  Facebook |

Piss screen.

pissedHet komt nog teveel voor dat mensen na een avond stappen met drank op achter het stuur kruipen. Om dit tegen te gaan ontwikkelde Saatchi & Saatchi voor een taxibedrijf in Frankfurt de Piss-Screen. De actie omvat een interactief spel waarbij de urinoirbezoeker een auto op het scherm bestuurt met zijn urine! Door het urineren op sensoren, bevestigd in de urinoir, kan een speler de auto van links naar rechts bewegen om zo andere auto’s te ontwijken . Wanneer de speler game over is, verschijnt de zin ’Too pissed to drive?’ in beeld, gevolgd door het nummer van het taxibedrijf. Geniaal! Het spel brengt alleen wel risico’s met zich mee voor degene die naast een fanatieke speler staat..

bron: brandactivation.nl

09-09-07

Noxx Thursdayz !!

NOXX_Thursdayz_Poster5aEindelijk komt er weer zon door de wolken voor wie op donderdag een stapje in de wereld wil zetten. Vanaf donderdag 13 september lanceert Noxx Antwerp een exclusieve en stijlvolle Thursdayz voor wie tijdens de week niet binnen kan blijven. Thursdayz pakt meteen uit! Gratis inkom en shuttleservice zullen wekelijks een kleine 2000 mensen naar Noxx Antwerp brengen. Zeker is dat dit innoverende concept het Antwerpse nachtleven een nieuwe dimensie zal geven. 



NAx
 


Algemene informatie

Naam:Noxx Thursdayz
Datum:Donderdag 13 september 2007
Locatie:Noxx AntwerpStraatsburgdok - Noordkaai 32030 Antwerpen
Tijden:23:00 uur - 06:30 uur
Artiesten:Dominico, Dimiz, Guy-Ohm
Voorverkoop:Gratis inkom!
Website:www.thursdayz.be  


Meer informatie op www.noxxantwerp.be

08-09-07

Schwalbe.

Om in de sportstemming te blijven, kijk post over Djokovic, post ik even een leuke compilaties schwalbes. Schwalbe, het woord alleen al is een vermelding waard. Voor de mensen die hun voetbalvocabulaire moeten bijwerken, een schwalbe is proberen een fout te insinueren van een tegenspeler terwijl er niets gebeurd is. De schwalbetop:

20:40 Gepost door janSo in Algemeen | Permalink | Commentaren (0) | Tags: schwalbe, compilatie, youtube |  Facebook |

Tennis.

Na zijn gewonnen kwartfinale tegen Carlos Moya trakteerde Novak Djokovic het Amerikaanse publiek op imitaties van zijn collega-tennissers. Roger Federer en Rafael Nadal moesten eraan geloven en ook Maria Sharapova maakte onder de gedaante van de zwartharige Serviër een wederoptreden in het Arthur Ashe Stadium.




Maar het was geen spontaan toneel dat Djokovic opvoerde, hij had al geoefend in de kleedkamers:




bron: www.nieuwsblad.be

05-09-07

Amazing ad.

Dit is de ad die de hele reclamewereld en blogosfeer bezighoudt. Een drummende mensaap die de verkoop van zuivelproducten zou moeten stimuleren. Deze commercial focust zich niet op het product, maar wel op de entertainmentfactor. In plaats van kijker vol te rammen met productgegevens, laten we hem gewoon genieten. Het product is hier dan ook volledig afwezig, and I like it mucho. Dat is wat we noemen, Branded Entertainment. Fallon, de maker van dit pareltje vertelt ons waarom het product achterwege gelaten werd:

“Chocolate is about joy and pleasure. For years Cadbury has told us that it was generous, through the glass and a half strap line. We thought, don’t tell us how generous you are; show us. Don’t tell us about joy; show us joy.”

That’s just what the campaign tries to do. “We’ve created a branded space in which Cadbury’s can be generous in bringing joy” 

Dit is voor mij één van de beste reclames van het voorbije jaar. Thx Cadbury Dairy Milk en Bokito. Bekijk zeker het filmpje!

Handvertising

handvertisingIn ons aller Nederland zijn ze weer met een leuk idee voor de dag gekomen: handvertising. Op een regenachtige zondagmiddag bedacht ondernemer Colin de Vries van Businesstower het "nieuwe" concept. Bij de inkom van discotheken krijg je vaak generische stempeltjes op je hand gedrukt.

Erg opvallend zijn die vaak niet: ze variëren van een sterretje tot een datum. Reclamebureaus reageerden enthousiast volgens De Vries en hij is al in gesprek met adverteerders. En vorige week hadden zich al 20 locaties, zoals disco's, strandpaviljoens en clubs zich gemeld om mee te doen.

Mijn stempel is intussen ook in productie, want het volgende feestje kan niet lang meer uitblijven! :)

12:15 Gepost door janSo in Algemeen | Permalink | Commentaren (2) | Tags: handvertising, colin de vries, nightlife |  Facebook |

03-09-07

Home.

Meestal ben'k niet echt fan van de typische Zweedse bullcrap IKEA reclames. Maar dit stukje kunst is eentje om bij m'n favorieten te classeren. Nicely done, Ikea, nicely done. (klik op het fotootje om de reclame te starten).

homeikea

22:22 Gepost door janSo in Algemeen | Permalink | Commentaren (0) | Tags: ikea, home, advertising, ad |  Facebook |

29-08-07

Blauwe Merels

tomIn 2004 draaide Erik van Looy "De Blauwe Merel" een korte parodie op de succesreeks "De Witte Raaf". Het filmpje  werd gemaakt in opdracht van Dexia , dat ipv een saai jaarlijks personeelskrantje, een grappig filmpje wou inblikken met bekende acteurs. En wie uit de Belgische acteursscene kan je beter uitkiezen dan Tom van Dyck, Wim Opbrouck en Frank Fockettyn? Zien!

via www.appelogen.be

 

20-08-07

 

decoration 

OUT OF THE OFFICE. BACK ON 26/08/08

08:14 Gepost door janSo in Algemeen | Permalink | Commentaren (1) | Tags: ooo, out of the office |  Facebook |

14-08-07

Extreme jump

Een paar jaar geleden deed ik ergens aan de oostkust van Spanje een bungeejump vanaf een kraan, hoogte: 90 meter. Sindsdien plan ik dikwijls een tweede jump, maar het is er nog nooit van gekomen. Als ik nog eens ga springen, is het wel zeker vanaf een brug, geen kranen meer voor mij. Nu kreeg ik vorige week een filmpje van m'n nonkel met de naam "freier fall". Ik heb het even op Youtube gezet, zodat jullie ook even mee kunnen kijken. Tempting:

11:12 Gepost door janSo in Algemeen | Permalink | Commentaren (0) | Tags: bungee jump, extreme sports, x-games |  Facebook |

09-08-07

Misheard lyrics

Als Anthony Kiedis van de Red Hot Chili Peppers weer eens een binnensmonds plaatje opneemt, weet je al dat er tientallen andere versies meegezongen zullen worden. Sommige mensen met veel tijd doen dan hun best om andere subs onder die filmpjes te zetten. Meestal krijg je vrij zilige probeerseltjes, maar dit kon mij toch doen lachen! "Hello will I sly, I don't believe it's Ben, I dumb.."

High Five

Toen Kawasaki met haar nieuwste ZX-R6 op de markt kwam, kregen we daar een schitterende commercial bij voorgeschoteld. Heerlijk droge humor met een zeer toepasselijk achtergronddeuntje. Let the beast go.. 



PS: schat, ik wil ook een moto :(

10:59 Gepost door janSo in Algemeen | Permalink | Commentaren (0) | Tags: commercial, kawasaki, zxr6 |  Facebook |

Movie Mash

In plaats van de filmpjes allemaal te embedden, geef ik hieronder gewoon een paar leuke movielinks. You're just one click away!

1. De efficiëntste manier van vissen = bomb fishing

2. Mafkees die zichzelf onder de trainsporen begraaft

3. Wat een echte vrouw moet kunnen

4. Lijkt me onwaarschijnlijk... guerilla?

5. Caught Stealing - nice reality show

01:11 Gepost door janSo in Algemeen | Permalink | Commentaren (0) | Tags: fun, humor, funvids, youtube |  Facebook |

07-08-07

Vuurvaste guerrilla zippo

Via reclamewereld kwam ik bij een leuke guerrillacampagne van Zippo. Om hun USP wat kracht bij te zetten, bedacht Creative Brain uit Portugal een leuk idee: échte brandende Zippo's op de daken van taxi's zetten. En zeg nu zelf, ze lijken toch héél "wind-ongevoelig"? CB is wel zo slim geweest om de Zippo's te monteren buiten het bereik van maffe Indiërs.

decoration

15:56 Gepost door janSo in Algemeen | Permalink | Commentaren (0) | Tags: singapore, zippo, creative brain |  Facebook |